Hjärtat pumpar på för fullt

Imorgon känns det som om dommen faller. Allt hänger på imorgon. Ännu en visning. En snubbe som är intresserad ska se den igen och bestämma sig då. Där och då. Går allt som det ska och han vill ha den, skriver vi kontrakt 15.30

13.00 ska han titta. Det är många timmar tills dess. Och jag stressar upp mig själv lite till. FAN VAD JAG HOPPAS! Har så många ideer som jag vill förverkliga, som jag vill dela med mig av här, så mycket inspirationsbilder jag vill visa, men inte förrän jag vet ordentligt. Mitt magsår växer sålänge…

Kommentera

