Tapetsering och tid för inflytt

Vi har fått ett datum! Den 11:e feburari får vi nycklarna till huset och den Lördagen den 12:e går det stora flyttlasset. Nu har jag snöat in mig på tapeter, främst från Cole  Son, de har helt underbara tapeter, särskilt för en sån som mig som hyser väldigt varma känslor för fondväggar…

Ja, detta va bara två små smakprov av alla jag har kikat på och dreglat över…Jag vill ha stora mönster, så det inte blir för plottrigt, rena linjer och gärna så pass dekorativt att en tavla känns helt onödig. Kollar lite på att eventuellt bara rama in några bitar av tapeten för att det ska få en ännu häftigare effekt…Det är iallafall på gång nu!

Kommentera

