Hur mår ni, små tomater?

Frågan jag ställer mig: Har jag dödat dem? Har jag, kallblodigt och utan att bry mig ett skvatt, låtit mina bäbis-tomater dö av köld? Det verkar som om jag lär mig den hårda vägen i år, man ska vänta med att sätta ut sina små! Men..än är kampen inte över (förutom för basilikan dårå, den har nog gett upp), nu får de vara inomhus ett par nätter så ser vi vad som händer!

och förlåååååt att jag inte bloggat. Ursäkta mig liksom! Men jag dricker rosé i trädgården istället!

4 comments
  1. Annika said:

    Rosé i trädgården?
    Nemas problemas, im there…..:)

  2. Lotta said:

    Oj då! Det tar nog några år innan man har koll på allt! Man får försöka att inte göra för mkt skada på vägen! Men du har ju iaf lite gröna fingrar från början o lite praktik från balkongen..

    • Balkongen var som finast när man var rökare och satt där ute hela tiden, när vi slutade sen tvärdog allting! Men, nu är det på det igen som du säger och man lär sig längs vägen…Det ska nog bli ordning här ute också!

Kommentera

