Köksmatta

Jag har väldigt svårt för att hålla mig till en sak, att spara till just den grejjen jag vill ha.För på väg dit, hittar jag alltid en bunte till med fina saker som jag gärna spenderar mina pengar på. Som nu, just nu vill jag helst av allt ha en pappelina matta, vilken har jag inte bestämmt mig för än, men det kommer väl. Jag funderar ju fortfarande på vilken lampa jag ska välja (även om jag tror att det är fly från kartell jag vill ha!)

Mattan längst ner är suverän och färgerna är klockrena, men jag siktar nog mot de ”klassiska” stjärnorna…Finns hur många fina till när man väl börjar kolla, har suttit fast framför DesignOnline nu ett tag. Någon som har en pappelina matta och vet om de är lätta att hålla rena? Den ska ju som sagt ligga i köket och lär få utstå en del rödvinsstänk och hundtassar…

5 comments
  1. madde said:

    Nu låter du som Håkan, senast i dag var vi och tittade en. Tror det var 100 gången, o han vet inte vilken han vill ha. Ni kan ju gå och titta tilsammans och stå och fundeara:)

  2. Han har helt enkelt bra smak den där Håkan! Å det är väl inte vårt fel att de har gjort så många fina mator att välja mellan!?

    • madde said:

      jo det är bra er fel :))

  3. elio said:

    Har du kollat på ellos.se? De har en hel del fina mattor som påminner om ”dina”. 🙂

    • Nä, har jag inte tänkt på! Jag får kika!

Kommentera

