Flytta på saker och ting

Det blev en liten ommöblering av Tv-rummet och nu är jag riktigt nöjd med hur det ser ut här! Visst, vissa saker saknas fortfarande, snygg sladd-gömma, tavelramar till våra film-afficher och lite småpynt här och var och en sjukligt snygg taklampa som ändå inte tar för mycket av rummet. Lätt fixat, eller hur!?


 

Ser ni, SER NI RIKTIGT vad jag har på bordet?! Syrener! Jag älskar syrener! Snart kommer de slå ut och det kommer lukta så underbart gott! Fy bubblan vad jag älskar den här årstiden!

2 comments
  1. Pia said:

    Hej
    Det blev jättebra, men jag tyckte o andra sidan att det var bra förut oxå.
    Hur går det med ditt ogräs?
    Kram på Er båda

    • Det går nog bra! Hälften av det jag river upp är nog inte ogräs och det jag låter vara kvar är säkert ogräsfyllt! ^.^ Jag jobbar på det!
      Tv-rummet blev JÄTTEbra nu, jämfört med bara bra innan..Nu ska det bara jagas rätt på gardiner och sladdgömmor…
      Kram!

Kommentera

