Birdie, birdie in the sky…

Jag har utökat mitt fågelbo! För ett bra tag sen var jag hemma hos en kär vän, Fröken Jensen, och såg att hon hade den sötaste servett-hållaren ever! Min första tanke var ”Jisses, jag blir lite förälskad i en servetthållare” och den andra tanken var ”Jag måste ha den!” Sagt och gjort, jag frågade henne om det var ok om jag helt enkelt stal den av henne eller om hon föredrog att jag köpte mig en egen och isådanafall var hon tvungen att avslöjja inköpsstället för mig. Som den goda vän hon är viftade hon bort min idé om att bli skurk och berättade vart hon fått tag på denna fantastiska servetthållare. Och igår fick jag tummen ur ett mörkt ställe och körde dit, egentligen i andra ärenden, men vem är jag att neka till mitt eget ha-begär? Visst är den väl himlans fin?

Ska man då fortsätta snällheten, och berätta varifrån den kom? Jo, klart jag ska det! Ittalla-outleten i höganäs, paradiset på jorden! Det ligger dessutom vägg i vägg med en skoaffär!

 

1 comment
  1. madde said:

    Nu har vi samma duk å samma servettställ, så tjusiga hem vi har 🙂

Kommentera

