Baka lite till

Strunt samma att det är en miljon grader varmt ute! Jag har ju, som jag nämt, en alldeles ny och alldeles underbar köksmaskin som förenklar mitt liv och får mig att må hundra gånger bättre än vad jag gjorde tidigare. Matrialist, jag? Hur som helst, imorgon ska vi få gäster här uta på landet och då får man ju passa på och baka lite, så man kan briljera. Det luktar alldeles underbart här inne för tillfället, för i ugnen gräddas just nu botten till min Key Lime Pie. Visst är väl livet toppen?

20110712-170420.jpg

Kommentera

