Att hänga på väggen

Det här är något vi haft vilda diskusioner om. Mannens jakt troféer…redan i lägenheten var de ett problem, men efter mycke övertalning gick jag med på att ett par stycken fick komma upp, och väl uppe tyckte jag nästan om dem. Efter flytten tänkte jag att nu får de väl ändå ligga kvar i källaren, men icke…och samma sak hände igen; trots att jag var en sån ihärdig motståndare till troféerna, gillar jag dem nu när de är på plats! De har suttit uppe ett tag, men jag kan visa ändå!

20110831-111235.jpg

20110831-111306.jpg

2 comments
  1. Ser väldigt djuriskt ut får jag säga och jag hade nog också varit lite tveksam till att hänga upp dem hemma hos mig. Men kan i och för sig tycka att det kan vara rätt coolt. Speciellt om man själv har sjutit djuren. Hur gör man såna där troféer egentligen? De ser ju verkligen proffsigt gjorde ut!

    • I knooow, när mannen först släpade fram en stor kartong med en massa i höll jag på att få spel! Jag frågade lite snällt om man inte kunde få spraymåla dem alldeles vita och blanka, men då fick jag vara onda ögat…men, jag har vant mig vid att ha dem på väggen nu. De har ändå en viss charm, och som du säger, att han skjutit dem själv! Finns historier bakom varenda en…

Kommentera

