En dörr till nattlandet

Jag fick en ide. Eller ja, jag ska nog inte ta åt mig äran, jag fick syn på en sak som jag tänkte att det hade gjorde sig perfekt i mitt hem och sen googlade jag lite på det och fick upp bland annat det här:

Tryck på bilderna för att få upp dem i större format!

Nu gäller det att sälja in iden till mannen, men det ska nog inte vara några problem! Och sen är det ju det där att man ska hitta fina dörrar och lyckas få hem dem också…Och kanske göra klart sådant man redan har påbörjat! Fast jag kommer nog hålla ögonen öppna, hittar man väl en fin dörr är det ju dumt att låta tillfället försvinna!

4 comments
  1. Det där har jag sett i flera tidningar, jättefint! Dessutom vet jag en tjej som gjorde likadant, fast med skitstora fönsterluckor.

    • Jag har nog sett det innan också, men liksom aldrig tänkt på det riktigt! Men nu blev jag störtförälskad!

  2. Väldigt coolt tycker jag. Gillar speciellt den med tre dörrar på. men det vill ju till att man får tag på några dörrar billigt då, kanske helst gamla…eller också får man slita dem själv. För dörrar är ju inte så billigt annars menar jag.

    • I knooow, det är riktigt coolt! tror att vi har någon gammal dörr med speglar i källaren, så jag är en liten bit på vägen iallafall…”Tyvärr” har vi snedtak i vårt sovrum, så jag tror inte det får plats med stående dörrar…Men coolt som tusan är det!

Kommentera

