Omorganiserat

Ändrade om lite i vårt sovrum och blev riktigt nöjd med resultatet! ”provsov” inatt och det va helt ok att ligga på det hållet. Sånt är allt bra märkligt, att det kan göra sån skillnad! När vi flyttade in hade vi först sängen tvärtemot hur vi har haft den hittills,men varken jag eller mannen kunde sova så. Imorse vaknade vi iallafall pigga och utvilade!

20120203-102441.jpg

20120203-102449.jpg

20120203-102544.jpg

och nu vet jag att jag önskar mig många fler träbackar…någon som har en över?

3 comments
  1. madde said:

    ser mkt mysigare ut 🙂

  2. Mathilda said:

    Jaa! Ser mycket trevligare ut! 🙂

  3. Jag har inget att jämföra med, men det ser härligt ut med sängen mellan de stora fönstren.

Kommentera

