Tips!

20120321-174814.jpg

Tulopaner är ju tjusiga i vilken skepnad de än må komma, men idag blev jag lite till mig! ett besök hos bonnen i billesholm var det som fick mitt hjärta att slå en gång extra! Hos bonnen i billesholm får man nämligen plocka sina egna tulpaner, i vilka färger man vill och precis hur många man vill! En femma stycket tar han så man får hosta fram ungefär lika mycket som på Ica-butiken! Jag är nöjd! Jag gillar det där med självplock!
Så åk nu, åk till bonnen i billesholm och gå vilse bland alla pinaler och tulpaner och krukor och höns!

Kommentera

