Vad tror ni?

När jag var ute på en av mina sten-letar-rundor, trillade jag nästan över det här liket. En jätte-tvär-sten död…hjort? Första tanken va bara ”uähhh” medan den andra tanken snabbt etsade sig fast och började leta upp en bild jag hade lagrat i min fantastiska skalle! I oslo i vintras hittade jag i en fancy affär, ett skallben av rådjur/hjort som de hade lagt i en glaskupa, väldigt ”skönheten och odjuret”. Fast med ett skallben istället för ros. Och detta var sjukt snyggt!

Jag kunde dock inte riktigt se mig själv plocka upp just det här skallbenet, men man kanske kan flörta med mannen lite. Få använda en av hans trofeér till något som faktiskt hade varit tjusigt…Mission impossible säger jag…

Så här kan det se ut när det är klart!
http://lucidadrommar.wordpress.com/2011/12/05/brakigt-pyssel/#comment-479

2 comments
  1. Annika said:

    uuääääärrrk isch å sånt.:)
    flörta lite med mannen så du får en av honom ist tycker jag.
    ryser lite….

    • Det verkar som om jag kanske kan få en! ” ja kanske har ett som är trasigt” blev svaret, följt av ”men vart ska du ha den?” ett steg i rätt riktning! 🙂

Kommentera

