Åhhh, ge mig!

Helt bedårande är de här små ekollonen och såklart önskar jag mig en flock nu på en gång! Hittade bilden på en fin blogg, min plats i solen, och sorgligt nog visste skribenten där inte heller varifrån de kommer, endast att de är alldeles perfekta. Mina hittills fruktlösa sökningar på internetet har lett till ett par liknande ekollon… Men jag vill ju inte ha liknande, jag vill ha perfektion! De jag hittat har en topp i någor grönt, plastigt matrial och saknar bladen. Inget för min björk alltså…Nåja, den som söker skall finna. Jag fortsätter vända upp och ner på webben.

2 comments
  1. Hej Ditte!

    Tack för din fina kommentar hos mig. Ord som värmde så gott i hjärtat. Tack!♥

    Vad roligt att även du förälskat dig i dessa ljuvliga ekollon. Visst är de helt underbara? Det enda jag har lyckats få fram är att de nog är tillverkade i Canada (möjligtvis i USA) och att de bara går att beställa därifrån. Verkar inte finnas någon återförsäljare i Sverige eller Europa överhuvudtaget. Jag hör av mig om jag hittar något mer.

    Ha en fin torsdag!

    Kram Lotta

    • …den som söker skall finna, man får leva på det talesättet sålänge. Man bord eju hitta någon sida att beställa ifrån även om de är amerikanska…! Jag fortsätter följa din blogg, den är väldigt, väldigt behaglig att läsa!

Kommentera

