Ljuspunkt

20121112-212446.jpg
En av mina trälådor fick flytta upp på avsatsen i trappen och en lampa som inte användes ställdes dit. När det väl är på plats förstår jag inte att jag kunnat vara utan en ljuspunkt där tidigare, men nu kommer ju ett helt annat problem. Sambon är inte helt nöjd. Och när han väl lägger sig i inredningen, får man ju uppmuntra detta och undra vad det är han tycker saknas. ”Något mer” är svaret man får… Han är så söt, mannen min! Nåväl, jag håller med honom, detta är en provisorisk lösning. Vi har en valp som inte riktigt lärt sig att hålla tänderna i styr, så just nu blir det nog inget extravagant, men såsmåningom..! En snyggare lampa, bättre kruka till växten, kanske någon liten växt att sätta sidan om lampan och som hänger ner lite snyggt, och jaaa…jag gnuggar geniknölarna och kommer nog på något bra!

20121112-212500.jpg

2 comments
  1. Märit said:

    Det blev ju jättebra! Snygg låda, som passar utmärkt för ändamålet!

  2. Med valp i huset så får man ge sej till tåls… men en vacker dag så…

    Ha det gott i novembermörkret.
    Kram Eva-Mari

Kommentera

