Fynd och rea

Ah, jotex-katalogen. Så många hiskligt fula ting den erbjuder oss! Men då och då hittar man guldkorn! Och ibland behöver man inte vänta 3 månader innan ens order kommer hem! Ibland har man tur!

För ett par dagar sen skrev jag om gråheten, att det var kallt och trist och att alla blommor är döda. Jag plintade också ner vad man kan göra för att råda bot på den stämningen! Gardiner, tulpaner och akvarell!
Idag kom mina gardiner, som ja dessutom hittade på jotex rea avdelning! 147:- riksdaler för alla tre fönster i köket, lätt taget! Tänk va det kan göra mycket för humöret! Och visst blev de fint?

20130115-180028.jpg

20130115-180034.jpg

En liten bild till, så här såg det ut innan!

20130115-180207.jpg

5 comments
  1. Tjusigt! Och vad roligt att fynda och den sköna känslan när det blev precis så bra som man hoppats. 🙂

    Här fortsätte snö falla idag och jag måste erkänna att min vårlängtan har fått sig en törn. Jag är inget bra alls med kyla och snö. Inte så länge iallafall. Som skåning känner jag att det gärn afår räcka med mörker och vinter nu. 😉

    Sköt om dig och ha en fin helg!

    Kram Lotta

  2. Märit said:

    Det blev väldigt fint! Att det dessutom inte kostade en förmögenhet är verkligen ett plus!
    Så roligt att få nytt och fräscht!

    Ha en härlig helg!

    Kram Märit

  3. madde said:

    Tjusigt, måste med ta tag i min gardiner i köket.

  4. Annika said:

    Fröken D, du börjar bli dålig på att blogga 🙂

Kommentera

